Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.
- Prowadzący: Akademia Nowoczesna Edukacja
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest dostarczeniem przedsiębiorcom oraz kierownikom i menagerom niskiego i średniego szczebla praktycznej wiedzy w zakresie rozpoznawania typów trudnych pracowników, niwelowania negatywnych skutków ich działania oraz prowadzenia rozmów dyscyplinujących z pracownikami.
Dzięki tym warsztatom dowiesz się?
- Jak tworzyć tradycyjne mapy myśli,
- Jak tworzyć mapy myśli przy pomocy programu komputerowego,
- Gdzie możesz zastosować mapy myśli w praktyce,
- Zyskać możliwość oszczędzenia czasu potrzebnego na tworzenie notatek,
- Jak zwiększyć swoją produktywność,
- Jak lepiej i szybciej przyswajać nowy materiał.
- Prowadzący: Akademia Nowoczesna Edukacja