Celem szkolenia jest opanowanie najważniejszych technik sprzedażowych oraz profesjonalnego przygotowania do obsługi klienta w punkcie handlowym.

Vademecum zawiera:
- Porady dotyczące zakupu domen i hostingu,
- Porady dotyczące pozyskiwania klientów,
- Grafiki marketingowe,
- Edytory grafiki,
- Generatory logotypów,
- Kreatory filmów reklamowych,
- Bazę dźwięków i generatory muzyki,
- Kreatory stron internetowych, landing page i squeeze page,
- Kreatory formularzy i ankiet,
- Mapy myśli,
- Pakiety biurowe,
- Gotowe szablony dokumentów,
- Rozbudowane narzędzia SEO,
- Narzędzia ułatwiające prowadzenie kampanii marketingowych i społecznościowych,
- i wiele więcej
Dzięki Vademecum zdobędziesz:
- umiejętność optymalizacji kosztów prowadzenia e-biznesu,
- umiejętność sprawnego zarządzania zadaniami,
- umiejętność tworzenia interesujących wizualnie ofert marketingowych,
- umiejętność edycji plików graficznych, dźwiękowych i video,
- umiejętność optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO.

Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy w zakresie prawidłowego przygotowania się do prowadzenia negocjacji, rozpoznawania różnych technik negocjacyjnych oraz nabycie umiejętności przeciwdziałania nieetycznym działaniom stosowanym przez przeciwnika.

- Prowadzący: Akademia Nowoczesna Edukacja
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:
-
właściwie przygotować się do założenia sklepu internetowego,
-
dostosować sklep internetowy do aktualnych przepisów prawnych,
-
wybrać oprogramowanie sklepu internetowego,
-
wybrać odpowiedniego operatora płatności internetowych,
-
przygotować skuteczne opisy produktów,
-
szybko i sprawnie pozyskać klientów do sklepu internetowego,
-
wdrożyć we własnym sklepie e-mail marketing,
-
określić jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online

Czy wiesz jakimi predyspozycjami powinien cechować się skuteczny sprzedawca?
Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży towarów lub usług?,
a może
Chcesz profesjonalnie dostosować ofertę sprzedażową do Klientów?
Chcesz wiedzieć jak nakłonić innych do działania na Twoją korzyść?
Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:
- Wymogami stawianymi osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży,
- Technikami prowadzenia rozmowy handlowej,
- Głównymi zasadami skutecznej argumentacji,
- Głównymi typami Klientów,
- Podstawowymi barierami w komunikacji,
- Metodami rozpoznawania potrzeb Klientów.

- Prowadzący: Akademia Nowoczesna Edukacja
Opis: Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie komunikacji niewerbalnej. Na przykładach pokażemy Ci najpopularniejsze typy gestów, mimiki oraz ludzkich zachowań.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:
-
Rozpoznać najczęściej występujące gesty, mimiki oraz zachowania osób w Twoim otoczeniu,
-
Skutecznie odczytywać intencje innych osób,
-
Lepiej dbać o swoje relacje z innymi ludźmi,
-
Unikać nieporozumień w komunikacji z otoczeniem.

Opis: Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:
- Różnorodnymi technikami manipulacji,
- Istotą komunikacji międzyludzkiej i wpływu poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi,
- Regułami rządzącymi zachowaniami społecznymi,
- Ze sposobami działania poszczególnych technik psychomanipulacyjne i nabrania umiejętności ich rozpoznawania oraz skutecznego odpierania.

- Prowadzący: Akademia Nowoczesna Edukacja
Opis: Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie stosowania techniki badawczej Tajemniczy Klient oraz zrozumienie jej znaczenia dla procesu sprzedaży towarów i usług oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Co osiągniesz poprzez udział w naszym szkoleniu?
W krótkim czasie poznasz istotę techniki badań Mystery Shooper. Specjalnie dla Ciebie zostało przygotowane mini kompendium z tego zakresu.
-
Dowiesz się jak rozpocząć pracę w tym zawodzie.
-
Dowiesz się również co wolno, a czego nie badaczom.
-
Szkolenie przygotowane zostało na podstawie polskich realiów.

- Prowadzący: Akademia Nowoczesna Edukacja