Celem szkolenia jest opanowanie najważniejszych technik sprzedażowych oraz profesjonalnego przygotowania do obsługi klienta w punkcie handlowym.

Vademecum zawiera:

  • Porady dotyczące zakupu domen i hostingu,
  • Porady dotyczące pozyskiwania klientów,
  • Grafiki marketingowe,
  • Edytory grafiki,
  • Generatory logotypów,
  • Kreatory filmów reklamowych,
  • Bazę dźwięków i generatory muzyki,
  • Kreatory stron internetowych, landing page i squeeze page,
  • Kreatory formularzy i ankiet,
  • Mapy myśli,
  • Pakiety biurowe,
  • Gotowe szablony dokumentów,
  • Rozbudowane narzędzia SEO,
  • Narzędzia ułatwiające prowadzenie kampanii marketingowych i społecznościowych,
  • i wiele więcej

Dzięki Vademecum zdobędziesz:

  • umiejętność optymalizacji kosztów prowadzenia e-biznesu,
  • umiejętność sprawnego zarządzania zadaniami,
  • umiejętność tworzenia interesujących wizualnie ofert marketingowych,
  • umiejętność edycji plików graficznych, dźwiękowych i video,
  • umiejętność optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO.

Zamów dostęp

Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy w zakresie prawidłowego przygotowania się do prowadzenia negocjacji, rozpoznawania różnych technik negocjacyjnych oraz nabycie umiejętności przeciwdziałania nieetycznym działaniom stosowanym przez przeciwnika.

Zamów dostęp

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • właściwie przygotować się do założenia sklepu internetowego,

  • dostosować sklep internetowy do aktualnych przepisów prawnych,

  • wybrać oprogramowanie sklepu internetowego,

  • wybrać odpowiedniego operatora płatności internetowych,

  • przygotować skuteczne opisy produktów,

  • szybko i sprawnie pozyskać klientów do sklepu internetowego,

  • wdrożyć we własnym sklepie e-mail marketing,

  • określić jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online

Zamów dostęp

Czy wiesz jakimi predyspozycjami powinien cechować się skuteczny sprzedawca?
Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży towarów lub usług?,
a może
Chcesz profesjonalnie dostosować ofertę sprzedażową do Klientów?
Chcesz wiedzieć jak nakłonić innych do działania na Twoją korzyść?

Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:

  • Wymogami stawianymi osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży,
  • Technikami prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Głównymi zasadami skutecznej argumentacji,
  • Głównymi typami Klientów,
  • Podstawowymi barierami w komunikacji,
  • Metodami rozpoznawania potrzeb Klientów.

Zamów dostęp

Opis: Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie komunikacji niewerbalnej. Na przykładach pokażemy Ci najpopularniejsze typy gestów, mimiki oraz ludzkich zachowań.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • Rozpoznać najczęściej występujące gesty, mimiki oraz zachowania osób w Twoim otoczeniu,

  • Skutecznie odczytywać intencje innych osób,

  • Lepiej dbać o swoje relacje z innymi ludźmi,

  • Unikać nieporozumień w komunikacji z otoczeniem.

Zamów dostęp

Opis: Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:

  • Różnorodnymi technikami manipulacji,
  • Istotą komunikacji międzyludzkiej i wpływu poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi,
  • Regułami rządzącymi zachowaniami społecznymi,
  • Ze sposobami działania poszczególnych technik psychomanipulacyjne i nabrania umiejętności ich rozpoznawania oraz skutecznego odpierania.

Zamów dostęp

Opis: Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie stosowania techniki badawczej Tajemniczy Klient oraz zrozumienie jej znaczenia dla procesu sprzedaży towarów i usług oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Co osiągniesz poprzez udział w naszym szkoleniu?

W krótkim czasie poznasz istotę  techniki badań Mystery Shooper. Specjalnie dla Ciebie zostało przygotowane mini kompendium z tego zakresu.

  • Dowiesz się jak rozpocząć pracę w tym zawodzie.

  • Dowiesz się również co wolno, a czego nie badaczom.

  • Szkolenie przygotowane zostało na podstawie polskich realiów.

Zamów dostęp