Opis: Celem szkolenia jest umożliwienie jego uczestnikom zapoznanie się z wymogami oraz obowiązkami stawianymi pracownikom call centre oraz osobowym odpowiedzialnych za ich prawidłowe funkcjonowanie. Dzięki nastawieniu na omówienie praktycznych zagadnień oraz zastosowaniu licznych zadań warsztatowych, uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności sprzedażowe, które mogą z powodzeniem wykorzystać w pracy zawodowej.

Zamów dostęp

Czy wiesz jakimi predyspozycjami powinien cechować się skuteczny sprzedawca?
Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży towarów lub usług?,
a może
Chcesz profesjonalnie dostosować ofertę sprzedażową do Klientów?
Chcesz wiedzieć jak nakłonić innych do działania na Twoją korzyść?

Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:

  • Wymogami stawianymi osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży,
  • Technikami prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Głównymi zasadami skutecznej argumentacji,
  • Głównymi typami Klientów,
  • Podstawowymi barierami w komunikacji,
  • Metodami rozpoznawania potrzeb Klientów.

Zamów dostęp

Opis: Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie komunikacji niewerbalnej. Na przykładach pokażemy Ci najpopularniejsze typy gestów, mimiki oraz ludzkich zachowań.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • Rozpoznać najczęściej występujące gesty, mimiki oraz zachowania osób w Twoim otoczeniu,

  • Skutecznie odczytywać intencje innych osób,

  • Lepiej dbać o swoje relacje z innymi ludźmi,

  • Unikać nieporozumień w komunikacji z otoczeniem.

Zamów dostęp

Opis: Podstawowymi celami szkolenia jest przybliżenie uczestnikom problematyki Code Dress:

  • Czym jest Code Dress i kiedy go stosujemy,
  • Dlaczego jest on taki ważny,
  • Jakie są najważniejsze elementy męskiej garderoby,
  • Jakie są najważniejsze zasady Code Dress,
  • Jakie są najważniejsze błędy w doborze męskiego ubioru,
  • Jak dopasować strój do posiadanej sylwetki ciała,
  • Jakie są rodzaje kołnierzyków przy koszulach i który z nich wybrać,
  • Jak szybko i sprawnie zawiązać krawat,
  • Jak dobrać odpowiednie obuwie.

Zamów dostęp

Opis: Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:

  • Różnorodnymi technikami manipulacji,
  • Istotą komunikacji międzyludzkiej i wpływu poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi,
  • Regułami rządzącymi zachowaniami społecznymi,
  • Ze sposobami działania poszczególnych technik psychomanipulacyjne i nabrania umiejętności ich rozpoznawania oraz skutecznego odpierania.

Zamów dostęp

Opis: Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie stosowania techniki badawczej Tajemniczy Klient oraz zrozumienie jej znaczenia dla procesu sprzedaży towarów i usług oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Co osiągniesz poprzez udział w naszym szkoleniu?

W krótkim czasie poznasz istotę  techniki badań Mystery Shooper. Specjalnie dla Ciebie zostało przygotowane mini kompendium z tego zakresu.

  • Dowiesz się jak rozpocząć pracę w tym zawodzie.

  • Dowiesz się również co wolno, a czego nie badaczom.

  • Szkolenie przygotowane zostało na podstawie polskich realiów.

Zamów dostęp