Czy wiesz jakimi predyspozycjami powinien cechować się skuteczny sprzedawca?
Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży towarów lub usług?,
a może
Chcesz profesjonalnie dostosować ofertę sprzedażową do Klientów?
Chcesz wiedzieć jak nakłonić innych do działania na Twoją korzyść?

Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:

  • Wymogami stawianymi osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży,
  • Technikami prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Głównymi zasadami skutecznej argumentacji,
  • Głównymi typami Klientów,
  • Podstawowymi barierami w komunikacji,
  • Metodami rozpoznawania potrzeb Klientów.

Zamów dostęp

Opis: Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie komunikacji niewerbalnej. Na przykładach pokażemy Ci najpopularniejsze typy gestów, mimiki oraz ludzkich zachowań.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • Rozpoznać najczęściej występujące gesty, mimiki oraz zachowania osób w Twoim otoczeniu,

  • Skutecznie odczytywać intencje innych osób,

  • Lepiej dbać o swoje relacje z innymi ludźmi,

  • Unikać nieporozumień w komunikacji z otoczeniem.

Zamów dostęp

Opis: Podstawowymi celami szkolenia jest przybliżenie uczestnikom problematyki Code Dress:

  • Czym jest Code Dress i kiedy go stosujemy,
  • Dlaczego jest on taki ważny,
  • Jakie są najważniejsze elementy męskiej garderoby,
  • Jakie są najważniejsze zasady Code Dress,
  • Jakie są najważniejsze błędy w doborze męskiego ubioru,
  • Jak dopasować strój do posiadanej sylwetki ciała,
  • Jakie są rodzaje kołnierzyków przy koszulach i który z nich wybrać,
  • Jak szybko i sprawnie zawiązać krawat,
  • Jak dobrać odpowiednie obuwie.

Zamów dostęp

Opis: Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:

  • Różnorodnymi technikami manipulacji,
  • Istotą komunikacji międzyludzkiej i wpływu poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi,
  • Regułami rządzącymi zachowaniami społecznymi,
  • Ze sposobami działania poszczególnych technik psychomanipulacyjne i nabrania umiejętności ich rozpoznawania oraz skutecznego odpierania.

Zamów dostęp

Opis: Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie stosowania techniki badawczej Tajemniczy Klient oraz zrozumienie jej znaczenia dla procesu sprzedaży towarów i usług oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Co osiągniesz poprzez udział w naszym szkoleniu?

W krótkim czasie poznasz istotę  techniki badań Mystery Shooper. Specjalnie dla Ciebie zostało przygotowane mini kompendium z tego zakresu.

  • Dowiesz się jak rozpocząć pracę w tym zawodzie.

  • Dowiesz się również co wolno, a czego nie badaczom.

  • Szkolenie przygotowane zostało na podstawie polskich realiów.

Zamów dostęp